I'm coming home - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van Liset Yperlaan - WaarBenJij.nu I'm coming home - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van Liset Yperlaan - WaarBenJij.nu

I'm coming home

Blijf op de hoogte en volg Liset

22 December 2015 | Finland, Jyväskylä

Dit was het dan.. Ook de laatste twee weken zijn echt voorbij gevlogen. De laatste twee weken bestonden vooral uit heeeeel veel feestjes en mijn verjaardag vieren. Mijn verjaardag was echt heel leuk om die hier te vieren. Op de 15de stond ik op een feestje en werd er om 12 uur voor mij gezonden en kwamen Lior en Lucie met een kaars aan. Hoewel ik liever niet in het middelpunt sta, was het natuurlijk wel heel lief van ze! De volgende dag hebben we nog gezellig samen gegeten en vervolgens naar het volgende feestje gegaan. Naast de feestjes waren deze twee weken ook echt de tijd van gedag zeggen. Inmiddels is sinds maandag iedereen weg met wie ik omging en sowieso is bijna iedereen weg. Wat dat betreft heb ik dus ook wel zin om naar huis te gaan.

Maar dat is dus alweer mijn laatste blog. Het is wel echt een gek gevoel dat ik morgen rond deze tijd alweer thuis ben. Ik heb dan ook echt zin om naar huis te gaan, maar zal de tijd hier ook heel erg missen. Ik wil eigenlijk deze ervaring nog niet achter mij laten en zeker de mensen niet! Maar goed in ieder geval staan er mooie reisjes gepland voor de komende tijd naar: Marseille, Parijs, Mallorca, Thessaloniki, Madrid en natuurlijk Nijmegen waar ik eerst maar eens mee ga beginnen.

In deze 4 maanden heb ik echt een hele bijzondere tijd gehad en mooie dingen meegemaakt. Ik heb:
- 5 landen bezocht
- 10 steden gezien
- 30 punten behaald (als het goed is)
- honderden mensen leren kennen vanuit heel Europa en een paar uit Mexico, Canada en Azië
- Tientallen gekken feestjes gehad
- 5 vriendinnen voor het leven gemaakt!
- en vooral heel veel gelachen en plezier gehad!

Zo als jullie begrijpen heb ik het dus heel erg naar mijn zin gehad en ik kan iedereen zo'n ervaring aanraden! Als je de mogelijkheid hebt: DOEN!!

Ook heb ik geen spijt dat in Finland heb gekozen. Elk seizoen in Finland is echt heel erg mooi en ik heb echt genoten van de mooie natuur. Ik denk dat zomer nog steeds mijn lievelingsseizoen is (ook in Finland). De meren zijn onwijs mooi en dus raad ik ook Finland aan om een keer te bezoeken! En ik kom er zeker nog een keer terug.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn verhalen te lezen en ik kan niet wachten om het jullie allemaal in het echt te vertellen.

Kiitos! Huomenna!

EN: Hyvää syntymäpäivää äiti!

  • 22 December 2015 - 17:47

    Marijke:

    Hoi Liset,
    Goeie reis en see you soon!!!

    Groetjes,

    Marijke

  • 23 December 2015 - 17:04

    Carla H.:

    Hoi Liset, Als je dit leest, ben je waarschijnlijk al weer thuis of in ieder geval geland. Leuk om te zien dat je het zo naar je zin hebt gehad. Uit al je mooie verhalen kan ik al opmaken dat het een bijzondere ervaring is geweest. Ik zie je snel.

    Liefs Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liset

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 1948
Totaal aantal bezoekers 12853

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2015 - 23 December 2015

FINLAND

Landen bezocht: